Alga: 1993 - 2178 EUR (Normālais darba laiks)
Ievietots: 03/12/2024
Pieteikties līdz: 27/12/2024
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90009116327

PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS /PRIEKŠNIEKS

Gulbenes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90009116327, aicina pieteikties darbā uz Gulbenes novada Centrālās pārvaldes Attīstības un iepirkumu nodaļas vadītāja (profesijas kods 1213 23) amatu uz nenoteiktu laiku.

Mēs piedāvājam:

  • atbildīgu un dinamisku pilnas slodzes darbu uz nenoteiktu laiku.
  • profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot amata prasmes.
  • nelaimes gadījumu apdrošināšanu.
  • sociālos un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem pašvaldības noteiktā kārtībā.
  • darbu valsts amatpersonas statusā.
  • mēnešalgu sākot no 1993,00 EUR (39.1.saime, V līmenis, 12.mēnešalgu grupa, 4.kategorija, 1.pakāpe)  pirms nodokļu nomaksas līdz 2178,00 EUR (39.1.saime, V līmenis, 12.mēnešalgu grupa, 4.kategorija,  7.pakāpe)  pirms nodokļu nomaksas.

Nodaļas vadītāja galvenie amata pienākumi:

  • plānot un organizēt nodaļas darbu nodrošinot nodaļas nolikumā noteikto funkciju un uzdevumu izpildi.
  • veikt pienākumu sadali starp nodaļas darbiniekiem, dot nodaļas darbiniekiem saistošus norādījumus un rīkojumus par nodaļas kompetencē esošu uzdevumu izpildi, kontrolēt uzdoto norādījumu un rīkojumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi.
  • koordinēt novada pašvaldības attīstības plāna identificēto projektu vai programmu sagatavošanu un ieviešanu, kā arī citu aktuālu projektu izstrādi, finansējuma piesaisti.
  • koordinēt sadarbību un komunikāciju starp pašvaldības īstenoto projektu iesaistītajām personām.
  • konsultēt pašvaldības pakļautībā un pārziņā esošo institūciju darbiniekus par projektu ideju sagatavošanu iekļaušanai Pašvaldības rīcības plānā un investīciju plānā, kā arī projektu pieteikumu sagatavošanu ārvalstu un nacionālo fondu finansējuma piesaistei.
  • organizēt attīstības plānošanas dokumentu (ilgtspējīgas attīstības stratēģija, teritorijas plānojums, attīstības programma, investīciju plāns, u.c.) izstrādi, aktualizēšanu un uzraudzību.
  • nodrošināt pašvaldības īstenoto projektu ieviešanas uzraudzību un kontroli, t.sk. pārraudzīt un koordinēt aktivitāšu plānošanu un savlaicīgu izpildi, kā arī projektu risku vadību.
  • sadarboties ar citām Latvijas pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un ārvalstu organizācijām projektu izstrādē un realizācijā.
  • organizēt darba uzdevumu un tehnisko specifikāciju sagatavošanu iepirkumu procedūras veikšanai projektu ietvaros, tajā skaitā tehnisko projektu izstrādāšanas un būvniecības jomā.
  • sniegt pašvaldības vadībai priekšlikumus par investīciju piesaisti no nacionālajām un starptautiskajām finanšu institūcijām, Eiropas Savienības programmām un fondiem atbilstoši novada plānā noteikto aktivitāšu realizēšanai.
  • organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu finansējuma saņemšanai.
  • organizēt uzņēmējdarbības atbalsta pasākumus.
  • organizēt atzinumu sagatavošanu par būvniecības ieceres atbilstību teritorijas plānojumam.
  • organizēt ģeogrāfiskās informācijas sistēmas (ĢIS) izveidošanu un uzturēšanu.
  • sastādīt nodaļas budžetu un kontrolēt tā izlietojumu.
  • organizēt un nodrošināt publisko iepirkumu dokumentācijas projektu izstrādi atbilstoši normatīvo aktu prasībām, tās uzglabāšanu atbilstoši pašvaldības lietu nomenklatūrai.
  • nodrošināt ar publiskajiem iepirkumiem saistīto paziņojumu publicēšanu elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) un Iepirkumu uzraudzības biroja publikāciju vadības sistēmā (PVS).

Prasības pretendentiem:

  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
  • vēlama darba pieredze pašvaldības vai valsts pārvaldes darbā.
  • darba pieredze projektu vadībā un attīstībā.
  • zināšanas un pieredze projektu izstrādē piesaistot investīcijas no nacionālajām un starptautiskajām finanšu institūcijām, Eiropas Savienības programmām un fondiem.
  • izpratne par Publisko iepirkumu likumu un tā piemērošanas procedūrām
  • ar amata  pienākumu veikšanu saistītu tiesību aktu pārzināšana un izpratne.
  • spēja noteikt un izvērtēt prioritātes, organizēt un plānot darbu, deleģēt uzdevumus.
  • vadības prasmes, tai skaitā krīzes vadības prasmes, darbs komandā.
  • vēlama pieredze un prasmes personālvadībā, finanšu plānošanā.
  • labas prezentēšanas, komunikācijas un organizatoriskās prasmes, tajā skaitā prasme publiski uzstāties.
  • stratēģiskā un analītiskā domāšana un spēja strādāt augstas intensitātes darba vidē.
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta.
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas svešvalodas zināšanas darbam nepieciešamajā apjomā.
  • teicamas prasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām.
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Ar atklāta konkursa nolikumu uz Gulbenes novada Centrālās pārvaldes Attīstības un iepirkumu nodaļas vadītāja amatu var iepazīties Gulbenes novada pašvaldības mājaslapā www.gulbene.lv sadaļā vakances.

Motivācijas vēstuli (līdz 1 (vienai) A4 lp.), CV (Curriculum Vitae Europass formātā), izglītības dokumentu kopijas, t.sk., var pievienot pēdējo 3 gadu laikā iegūto profesionālo papildus apmācību dokumentu kopijas, kā arī rekomendācijas, ja tādas ir pretendenti var iesniegt līdz 2024.gada 27.decembrim pulksten 16.00:

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679) Gulbenes novada pašvaldība informē, ka:

-Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi.

-iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Gulbenes novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90009116327, kontaktinformācija: Ābeļu iela 2, Gulbene, Gulbenes novads, LV-4401.

-Papildus informāciju par personas datu apstrādi jūs variet iegūt tīmekļvietnē http://www.gulbene.lv/lv/2015-04-21-13-37-30/datu-aizsardziba

Tālrunis informācijai:64472216