Alga: 1190 - 1365 EUR (Normālais darba laiks)
Ievietots: 20/12/2024
Pieteikties līdz: 19/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90000099040

KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMU SPECIĀLISTS

Valsts policijas

Galvenās kriminālpolicijas pārvaldes

Kriminālistikas pārvaldes

Kvalitātes vadības, attīstības un plānošanas nodaļas

vecākais speciālists

Profesijas kods – 242313

Vispārējie darba pienākumi:

  • uzturēt kvalitātes vadības sistēmu Pārvaldē saskaņā ar ISO/IEC 17025 un ISO/IEC 17020 standartiem, kā arī ieviest un izstrādāt rīcības plānus kvalitātes vadības sistēmas attīstībai;
  • izstrādāt un piedalīties ārējo un iekšējo normatīvo aktu un rīcības instrukciju izstrādē;
  • sadarboties ar Pārvaldes nodaļām kvalitātes dokumentu izstrādē un aktualizēšanā;
  • administrēt iekšējo kvalitātes vadības dokumentu sistēmu;
  • nozīmēto auditu organizēšana un veikšana, auditu rezultātu apkopošana un analīze;
  • organizēt Pārvaldes personālam kompetences uzturēšanas testu un kvalifikācijas paaugstināšanas mācības;
  • apkopot un analizēt statistiskos datus;
  • piedalīties dokumentu sagatavē un apkopot dokumentāciju saistīto ar iepirkumiem.

 Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

  • akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • vēlamas zināšanas un pieredze kvalitātes sistēmas procesu nodrošināšanā;
  • precizitāte un augsta atbildības sajūta, spēja darbu organizēt pašam un iekļauties noteiktajos termiņos;
  • labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • pacietība, stresa noturība;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • labas datorprasmes, spēja strādāt ar Microsoft Office;
  • pieredze starptautiskos projektos tiks uzskatīta par priekšrocību
  • zināšanas par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu tiks uzskatīta par priekšrocību.

Piedāvājam:

  • darbu valsts pārvaldes iestādē ar pilnas slodzes darba laiku uz noteiktu laiku;
  • darba laiku no 8:00 līdz 16:30;
  • atalgojumu no 1190 līdz 1365  EUR (bruto);
  • sociālās garantijas (pēc pārbaudes laika);
  • amatam nepieciešamās apmācības saistībā ar likumdošanu, normatīvajām prasībām un iekšējiem noteikumiem, kas attiecas uz Pārvaldes darbu;
  • dinamisku, uz attīstību vērstu darbu draudzīgā kolektīvā;
  • veselības apdrošināšanu (pēc pirmā mēneša).

Darba vietas adrese: Stabu ielā 89, Rīga, LV-1026 (1 vakance)

Pieteikšanās termiņš – līdz 2025.gada 19.janvārim

Pretendentiem sūtīt uz elektroniskā pasta adresi cv@vp.gov.lv:

  • motivētu pieteikuma vēstuli;
  • dzīves un darba gājuma aprakstu (Curriculum Vitae);
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as.

Papildu informācija pa tālruni – 67208768.

Mēs augstu novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Valsts policija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs pretendentu atlases norisi un iesūtot CV un pieteikuma vēstuli, persona piekrīt tās datu apstrādei personāla atlases vajadzībām;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1.līnija 1,k-4, Rīga, LV-1026.