Alga: 1900 EUR (Normālais darba laiks)
Ievietots: 09/01/2025
Pieteikties līdz: 24/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90011524360

Pamatdarbības atbalsta struktūrvienības VADĪTĀJA VIETNIEKS/ DIREKTORA VIETNIEKS

Rīgas Sociālais dienests

 izsludina

Finanšu plānošanas un uzskaites nodaļas

 vadītāja vietnieka

 amata pretendentu

amata pretendentu konkursu
​(profesijas kods 1211 51)


Rīgas Sociālais dienests ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības Labklājības departamenta pakļautības iestāde, kas sniedz sociālo palīdzību, organizē un sniedz sociālos pakalpojumus, kā arī nodrošina asistenta pakalpojumu pašvaldībā Rīgas iedzīvotājiem.

Amata mērķis nodrošināt Finanšu plānošanas un uzskaites nodaļas darbu.

Mēs uzticēsim:

  • veikt Dienesta pārziņā esošajām budžeta programmām finanšu plānošanas un analīzes procesus;
  • izskatīt struktūrvienību iesniegtās tāmes, pārbaudīt pieprasīto/plānoto līdzekļu apmēru pamatotību, sagatavot nākamā gada budžeta projektu, priekšlikumus budžeta grozījumiem kārtējam finanšu gadam;
  • veikt dienesta amatu saraksta finanšu aprēķinu;
  • organizēt Dienesta budžeta izpildi;
  • sagatavot budžeta izpildes un cita veida analīzes materiālus par finanšu rādītājiem;
  • piedalīties dokumentu projektu izstrādes stratēģiskajā plānošanā nodaļas kompetencē esošajos jautājumos;
  • sniegt metodoloģisko palīdzību Nodaļas un Dienesta darbiniekiem par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem.

Mēs sagaidām:

  • otrā līmeņa augstāko profesionālo izglītību finanšu jomā;
  • praktisko darba pieredzi valsts vai pašvaldības institūcijās ekonomikas un finanšu analīzes jomā ne mazāk kā 2 gadi;
  • prasmi izmantot datorprogrammas, vēlamas zināšanas elektroniskajā lietvedības
  • informācijas aprites un sēžu nodrošināšanas sistēmā ELISS vai NAMEJS;
  • brīvi jāpārvalda valsts valoda;
  • prasmi sagatavot rakstiskus ziņojumus un pārskatus;
  • augstu saskarsmes kultūru un teicamas lietišķās komunikācijas prasmes;
  • patstāvību uzdevumu izpildē un prasmi organizēt savu darbu

Mēs piedāvājam:

  • profesionālo apmācību, ar iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas;
  • darbu uz nenoteiktu laiku;
  • sociālās garantijas (t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā līdz 50% no mēnešalgas un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām);
  • mēnešalgu - 1900.00 EUR (pirms nodokļu nomaksas);
  • darba vieta - Baznīcas iela 19/23, Rīga;
  • iespēju daļēji strādāt attālināti (pēc pārbaudes laika).

Piesakoties lūdzam iesniegt šādus dokumentus valsts valodā:

  • motivētu pieteikuma vēstuli;
  • dzīves gājuma un profesionālās pieredzes aprakstu (CV);
  • izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
  • vēlamas atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai CV norādīt personas, pie kurām vērsties pēc rekomendācijas.

Amatam nav noteikts valsts amatpersonas statuss, darba līguma un citu dokumentu noformēšanai nepieciešams elektroniskais paraksts.
Lūdzam ievērot, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Pieteikumus ar norādi “Finanšu plānošanas un uzskaites nodaļas vadītāja vietnieka amata konkursam” līdz 24.01.2025. Rīgas Sociālā dienesta Personāla, dokumentu un kvalitātes vadības nodaļai uz e-pasta adresi: PKVS@riga.lv. Tālrunis informācijai:67105695.

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas Sociālais dienests). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.