Alga: 1000 EUR
Ievietots: 24/02/2025
Pieteikties līdz: 13/03/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 41503003743
BIROJA ADMINISTRATORS
SIA “ORNAMENTS”
(Reģistrācijas Nr.41503003743)
aicina darbā
namu Biroja administratoru.
Mēs piedāvājam:
- Amatu uz nenoteiktu laiku.
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.
- Apmaksātu papildatvaļinājumu, atbilstoši Latvijas Republikas Darba likuma un SIA “ORNAMENTS” normatīvo aktu noteikumiem.
- Izaugsmes un profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas.
Darba pienākumi:
- Laipna Uzņēmuma apmeklētāju sagaidīšana, nepieciešamās informācijas sniegšana.
- Organizēt un vadīt Uzņēmuma biroja darbu kopumā, reģistrēt un organizēt telefonsarunas un apmeklētāju pieņemšanu;
- Atbildēt par efektīvu informācijas un dokumentu plūsmas nodrošināšanu;
- Nodrošināt kancelejas un saimniecības preču sagādi, t.sk. iegādāties preces no Elektronisko iepirkumu sistēmas;
- Dokumentēt sapulces, sagatavot prezentācijas, sagatavot un veikt publikācijas mājaslapā, organizēt lietišķās tikšanās un uzņemt viesus;
- Organizēt un kārtot personāla lietvedību, noformēt personāla dokumentus (darba līgumus, vienošanās, amata aprakstus, rīkojumus, personas lietas u.c.) un nodrošināt laicīgu un kvalitatīvu darba laika uzskaites tabulu vešanu;
- Izstrādāt uzņēmuma lietvedību reglamentējošos normatīvos aktus un dokumentus.
- Ievērot un kontrolēt dokumentu izpildes termiņus;
- Nodrošināt un organizēt dokumentu apriti, veidot lietas un saglabāt dokumentus atbilstoši uzņēmuma lietu nomenklatūrai, sagatavot dokumenta atvasinājumus;
- Organizēt arhīva darbu uzņēmumā, nodrošināt dokumentu arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- Kontrolēt dokumentu un iesniegumu izpildes termiņus;
- Veikt tipveida apstiprināto līgumu sagatavošanu un organizēt to parakstīšanu;
- Organizēt darbinieku atlases procedūru un pienākumu pildīšanai nepieciešamo apmācību;
- Rediģēt un kārtot korespondenci, protokolus un paziņojumus, normatīvo aktu projektus;
- vadīt Uzņēmuma darba attīstības projektus;
- Izstrādāt darbinieku aptaujas anketas, apkopot, analizēt un sistematizēt iegūtos rezultātus.
- Sekot vadītāja rīkojumu un uzdevumu izpildei;
Prasības kandidātam:
- Augstākā izglītība vai profesionālā vidējā izglītība.
- Profesionālā darba pieredze pēc darba satura līdzvērtīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību.
- Teicamas komunikācijas, prezentēšanas un pārliecināšanas prasmes.
- Precizitāte, punktualitāte, pašorganizācija un spēja noteikt prioritātes;
- Labas analītiskās prasmes, spēja sistematizēt un analizēt sarežģītu, liela apjoma informāciju.
- Latvijas Republikas normatīvo aktu un Eiropas Savienības tiesību pārzināšana sava amata pienākumu izpildei.
- Prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, Internets, e-sarakste).
- Augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, operativitāte, ātrums un kvalitāte darbu izpildē.
- Analītiskās un organizatoriskās spējas, komunikabilitāte, labas saskarsmes prasmes.
- Latviešu valodas zināšanas (iegūta izglītība latviešu valodā vai C līmeņa 1. pakāpe).
Motivētu pieteikuma vēstuli, darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae) un izglītības dokumentu kopijas līdz 13.03.2025. iesniegt SIA “ORNAMENTS”, Jelgavas ielā 21, Ilūkstē, Augšdaugavas novadā vai elektroniski pa e-pastu: ornaments@ilukste.lv ar norādi “Biroja administrators”.