VECĀKAIS EKSPERTS
Izglītības un zinātnes ministrija (reģ. Nr. 90000022399)
izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā eksperta
vienu ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku līdz 2026.gada 31.decembrim)
Amata mērķis:
Nodrošināt izglītības iestāžu digitālās transformācijas pasākumu izstrādi un īstenošanu Atveseļošanas un noturības mehānisma (turpmāk – Atveseļošanās fonds) ietvaros un sinerģijā ar Eiropas Savienības (turpmāk – ES) struktūrfondu investīciju un pasākumu izglītības iestāžu digitalizācijai un izglītības sistēmas pārvaldības digitālizācijai īstenošanu.
Galvenie amata pienākumi:
- Atveseļošanās fonda investīciju plānošanai un sinerģijas nodrošināšanai ar ES struktūrfondu investīciju pasākumiem izstrādāt izglītības iestāžu digitālās transformācijas stratēģiju, tajā skaitā veikt nepieciešamā normatīvā regulējuma un plānošanas dokumentu sagatavošanu šīs stratēģijas īstenošanai un uzraudzībai.
- Veikt izglītības iestāžu digitālās transformācijas stratēģijas īstenošanas uzraudzību un sagatavot progresa ziņojumu par izglītības iestāžu digitālās transformācijas gaitu.
- Nodrošināt izglītības digitālās ekosistēmas kartējuma un digitālo pārmaiņu monitoringa sistēmas izveidi un ieviešanu, lai vērtētu izglītības iestāžu digitālās transformācijas stratēģijas ieviešanas rezultātus.
- Veicināt izglītības informācijas tehnoloģiju platformu un rīku attīstību un ieviešanu izglītības sektorā, tai skaitā valsts informācijas sistēmu izmantošanu izglītības procesa īstenošanā un pārvaldībā.
- Vadīt Atveseļošanās fonda investīciju pasākuma 2.3.2.3.i Digitālās plaisas mazināšana sociāli neaizsargātiem izglītojamajiem un izglītības iestādēs” sagatavošanu un uzraudzību.
- Apkopot un analizēt informāciju, sagatavojot ziņojumus par Atveseļošanās fonda ietvaros izveidoto un uzlaboto procesu ieviešanas gaitu un rezultātiem, iestāžu digitalizācijas procesu attīstību un savstarpējo papildinātību ar izglītības, zinātnes un pētniecības attīstības procesiem, jo īpaši to digitālās transformācijas jomā.
- Nodrošināt atbalstu izglītības iestāžu dibinātājiem to digitālo stratēģiju izstrādē un ieviešanā. Koordinēt sadarbību labās prakses piemēru izplatīšanai.
- Nodrošināt atbalstu izglītības iestāžu digitālās transformācijas stratēģijas ieviešanai nepieciešamās infrastruktūras nodrošināšanai un attīstībai, tajā skaitā nepieciešamās tehniskās dokumentācijas izstrādē publisko iepirkumu procedūru organizēšanai.
- Piedalīties ministrijas resora informācijas tehnoloģiju jomu reglamentējošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē un sagatavot ieteikumus datu un informācijas nodrošināšanas risinājumiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Šā panta pirmās daļas 4.punkts neattiecas uz personu, kura pretendē uz ierēdņa amatu, kas ir vakants uz noteiktu laiku.
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama izglītība informācijas tehnoloģijās.
- Pieredze vispārējās izglītības jomā (jomas vadībā) vismaz trīs gadi (lūdzam pieteikuma dokumentos norādīt darba pieredzi, kas to apliecina, un periodu, kad minētā pieredze iegūta).
- Pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) vai izglītības pārmaiņu vadības projektu jomā, vai pieredze IKT risinājumu ieviešanā, vai IKT un citu publisko pakalpojumu attīstībā.
- Pieredze liela apjoma datu analīzē.
- Pieredze mērķgrupas dalībnieku (lietotāju grupu) vajadzību analīzē.
- Pieredze tiesību aktu projektu vai attīstības plānošanas dokumentu projektu izstrādē un virzībā, analītisku pārskatu izstrādē.
- Vēlama pieredze digitālo platformu un rīku ieviešanā.
- Vēlama pedagoģiskā darba pieredze.
- Vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē attiecīgā vai līdzvērtīgā jomā.
- Stratēģisks redzējums par vispārējās izglītības attīstību un izpratne par inovācijām izglītībā.
- Zināšanas par Latvijas izglītības sistēmu.
- Izpratne par izglītības kvalitāti.
- Zināšanas par izglītības politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību.
- Zināšanas par informācijas tehnoloģiju risinājumu ieviešanu.
- Zināšanas par informācijas tehnoloģiju izmantošanu dažādu procesu optimizēšanā.
- Zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem.
- Angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties, izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā.
- Spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, prasme noteikt prioritātes.
- Prezentēšanas, komunikācijas un argumentācijas prasmes.
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē,
- mēnešalgu no 2295 euro līdz 2551 euro (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši amatam noteiktajai mēnešalgu grupai un kritēriju izvērtējumam (izglītība, profesionālā pieredze un kompetences),
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu,
- elastīgā un attālinātā darba iespējas,
- darba vietu Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā).
Iesniedzamie dokumenti:
1. motivēta pieteikuma vēstule dalībai konkursā, kurā lūdzam:
1.1. iekļaut informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās profesionālās darba pieredzes esamību, norādot periodu, kad minētā pieredze iegūta (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta amatam izvirzītā darba pieredze, konkursa komisija uzskata, ka amata pretendentam nav šādas pieredzes);
1.2. iekļaut apliecinājumu atbilstībai Valsts civildienesta likuma 7.pantā noteiktajām prasībām. Pamatojoties uz Valsts civildienesta likuma 7.panta 1.1 daļu uz minēto ierēdņa amatu var pretendēt persona, kura ir sasniegusi likumā noteikto pensijas vecumu, jo amats ir vakants uz noteiktu laiku.
2. pretendenta dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), nenorādot personas sensitīvos datus;
3. pretendenta augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras Vakanču portālā, iesniedzamos dokumentus nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi „ID vecākais eksperts_731)”.
Informējam, ka amata konkurss noritēs 2 kārtās šādi:
1.kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas izvērtēšana;
2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta pretendenta profesionālā sagatavotība vecākā eksperta amata aprakstā noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija, kontaktinformācija: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050.
Tālrunis uzziņām 67047993.