VECĀKAIS REFERENTS
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz
Transporta loģistikas un starptautiskās sadarbības koordinācijas departamenta
Transporta loģistikas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- Interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- Iespēju piedalīties ostu attīstības un pārvaldības jomā
- Mēnešalgu no 1530 euro līdz 1700 euro
- Papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- Atvaļinājuma pabalstu un prēmiju reizi gadā atbilstoši darba izpildes novērtējumam iekšējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā
- Veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem)
- Darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- Elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
- Profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus
Galvenie pienākumi:
- Nacionālo un starptautisko tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrāde un pilnveidošana ostu pārvaldības, darbības un attīstības jomā
- Priekšlikumu un atzinumu gatavošana par pievienošanos starptautiskām konvencijām, starpvalstu vienošanām un nolīgumiem. Eiropas Savienības prasību ieviešana Latvijas tiesību aktos, tiesību aktu projektu izstrāde, saskaņošana un atzinumu sniegšanas par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, un kas attiecas uz ostu attīstības un pārvaldības jomu
- Ostu interešu aizstāvība valsts atbalsta jomā, t.sk nodrošināt valsts atbalsta procesa virzību, gatavot tiesību aktu projektus, piedalīties sanāksmēs, apkopot informāciju u.c. Pārskatu sniegšana par valsts atbalsta izdevumiem, izmantojot elektronisko pārskatu iesniegšanas sistēmu SARI
- Informācijas sagatavošana un sniegšana nozares komersantiem vai sadarbības partneriem par aktualitātēm un to interešu apkopošana ostu attīstības jomā
Prasības pretendentiem:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama ostu vadības, jūrniecības, transporta vai loģistikas jomā)
- Vismaz trīs gadu pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- Vēlama pieredze ostu nozares un valsts atbalsta jautājumos
- Izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- Labas angļu valodas zināšanas, lai veiktu pienākumus, kas saistīti ar ES tiesību aktiem u.c. dokumentiem
- Prasme strādāt ar lielu informācijas apjomu
- Argumentācijas prasme, spēja izvirzīt situācijai atbilstošus risinājumus un racionāli tos pamatot
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
Pretendentiem līdz 2025.gada 14.janvārim nosūtīt elektroniski vai pa pastu, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
- CV (latviešu valodā)
- Motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā)
- Augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.