PAŠVALDĪBAS POLICIJAS INSPEKTORS
Siguldas novada Pašvaldības policija reģ.Nr. 40900034748
aicina darbā
Pašvaldības policijas inspektori (u),
lietvedības speciālisti (u) dokumentu pārvaldības jomā
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un nodrošināt aktuālo un arhīva dokumentu pārvaldību, kārtot un glabāt dokumentus atbilstoši lietu nomenklatūrai, sagatavot dokumentus nodošanai arhīvā, nodrošināt lietu nomenklatūru izstrādi.
- organizēt un nodrošināt apmeklētāju pieņemšanu, konsultēt apmeklētājus, nodrošināt apmeklētāju iesniegumu pieņemšanu un iesniegumu apriti atbilstoši kompetencei vai piekritībai.
- organizēt un nodrošināt informācijas (dokumentu) ievadi un apriti Siguldas novada pašvaldības lietotajās informācijas sistēmās (iekšējās informācijas sistēmas), kā arī valsts pārvaldes uzturētajās un administrētajās informācijas sistēmās (ārējās informācijas sistēmās);
- nodrošināt ienākošo un izejošo telekomunikāciju, e–komunikāciju, sociālo kontu uzturēšanu un administrēšanu;
- uzraudzīt un kontrolēt Pašvaldības policijā uzsākto administratīvo pārkāpumu procesu izmeklēšanas termiņus, sagatavot pārskatus un atskaites par veiktajiem vai veicamajiem darba pasākumiem;
- Plānot, organizēt un nodrošināt pasākumus, kas saistīti ar bērnu neformālajiem izglītošanas pasākumiem, kā arī Pašvaldības policijas reprezentatīvajiem pasākumiem, nodrošināt publicitātes pasākumus iekšējā un ārējā komunikācijā;
- Nodrošināt aktīvu asistēšanu Pašvaldības policijas vadībai, sniegt praktisku un izglītojošu atbalstu Pašvaldības policijas nodarbinātajiem dokumentu pārvaldības jomā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma "Par policiju" 21. panta pirmās daļas prasībām;
- vidējā vai augstākā izglītība. Augstākā izglītība vai sekmīgas studijas augstākās izglītības programmas noslēdzošajos studiju posmos (semestros) tiks uzskatīta par priekšrocību;
- teicamas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 1.pakāpe), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatītas par priekšrocību;
- prasme patstāvīgi organizēt darbu, spēja savas kompetences ietvaros noteikt darba prioritātes un izvirzīt mērķus;
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, disciplinētība un godīgums, personība, kas vērsta uz attīstību;
- iemaņas darbā ar datoru, tipveida datora programmatūru (MS Office), biroja tehniku;
- profesionālā pieredze iestādes (institūcijas) dokumentu pārvaldības organizēšanā un nodrošināšanā vai tiesībaizsardzības, militārajās vai civilās aizsardzības institūcijās (tiks uzskatīta par priekšrocību).
Piedāvājam:
- iespēju strādāt aktīvā un dinamiskā vidē;
- nepieciešamības gadījumā iespēju apvienot darbu ar studijām vai blakusdarbu;
- interesantu un atbildīgu darbu, atsaucīgā un pieredzējušā kolektīvā;
- iespēju pilnveidot profesionālās zināšanas apmeklējot mācības;
- iespēju sevi fiziski pilnveidot, bezmaksas apmeklējot fiziskās sagatavotības treniņu Siguldas sporta centrs trenažieru zālē, peldbaseinā un fitnesa treniņos;
- stabilu un garantētu mēnesālgu 1211 EUR apmērā (pēc pārbaudes laika beigām);
- sociālās garantijas;
- nelaimes gadījumu darbā un veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika beigām).
CV un motivācijas vēstuli lūdzam elektroniski sūtīt ar norādi PAŠVALDĪBAS POLICIJAS inspektors, lietvedības speciālists (dokumentu pārvaldības jomā) uz e-pasta adresi: policija@sigulda.lv līdz 2025.gada 12.janvārim vai iesniegt personīgi Siguldas novada Pašvaldības policijā Ausekļa ielā 6, Siguldā. Informācija uzziņām pa tālruni: 67972008
Datu pārzinis ir Siguldas novada pašvaldība, reģistrācijas numurs 90000048152, juridiskā adrese Pils ielā 16, Siguldā, Siguldas novadā, kas veic personas datu apstrādi darbinieku atlasei.
Papildu informāciju par minēto personas datu apstrādi var iegūt Siguldas novada pašvaldības tīmekļa vietnes www.sigulda.lv sadaļā Pašvaldība/Privātuma politika, iepazīstoties ar Siguldas novada pašvaldības iekšējiem noteikumiem „Par Siguldas novada pašvaldības personas datu apstrādes privātuma politiku” vai klātienē Siguldas novada pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.