Bāriņtiesas sēžu sekretārs
Ādažu novada pašvaldības
Ādažu novada bāriņtiesa
aicina darbā
sekretāri/u
uz pilnu slodzi
Mēs meklējam apņēmīgu, pozitīvi noskaņotu un strādāt ar novada iedzīvotājiem un citiem klientiem gribošu kolēģi darbam Bāriņtiesā, kurš būs atbildīgs par lietvedības dokumentu apriti un nodrošinātu augstu klientu apkalpošanas kultūru.
Prasības pretendentiem:
• profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze. Darbs lietvedības jomā tiks uzskatīts par priekšrocību;
• teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas;
• prasme amata pienākumu veikšanai izmantot datortehniku, kā arī strādāt ar lietvedības programmām un datubāzēm, pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu “Namejs” tiks uzskatīta par priekšrocību;
• iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu lietvedības pārzināšana;
• prasme sanāksmju un sēžu protokolēšanā;
• teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
• spēja plānot savu darbu un ievērot termiņus, augsta atbildības sajūta un precizitāte;
• lieliskas saskarsmes prasmes, spēja strādāt komandā un pozitīva attieksme, spēja saglabāt konfidencialitāti un toleranci.
• ievērot Bāriņtiesu likuma 78. panta noteikumus
Galvenie pienākumi:
• nodrošināt bāriņtiesas dokumentu pārvaldību, reģistrēt un kārtot bāriņtiesas korespondenci, t.sk. nodrošināt tās apriti un izpildes kontroli;
• kārtot lietas saskaņā ar Lietu sarakstu, nodrošināt dokumentu sistematizāciju, saglabāšanu un sagatavošanu nodošanai arhīvā;
• nodrošināt administratīvā procesa dalībnieku un attiecīgo amatpersonu iepazīšanos ar lietas materiāliem, sagatavot un izsniegt izrakstus, norakstus un izgatavot kopijas;
• sagatavot datus valsts statistikas pārskatam par bāriņtiesas darbu, pārbaudīt nosūtāmās korespondences noformēšanas atbilstību prasībām un nodrošināt tās nosūtīšanu pa pastu vai ar tehniskajiem līdzekļiem;
• sagatavot, izsniegt un nosūtīt dokumentu kopijas, sagatavot un apliecināt dokumentu atvasinājumus;
• protokolēt bāriņtiesas sēdes, noformēt sēžu protokolus un nodrošināt to parakstīšanu;
• atbildēt uz tālruņa zvaniem un organizēt apmeklētāju plūsmu, kā arī rakstveidā noformēt apmeklētāju mutiskus iesniegumus.
Piedāvājam:
• pilnas slodzes atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
• iespēju attīstīt profesionālās prasmes valsts pārvaldē un darba vidi, kas veicina personīgo un profesionālo augšanu;
• kolēģu atbalstu un apmācības iespējas;
• sociālās garantijas;
• veselības apdrošināšanu;
• bruto algu 1341 euro (profesijas kods 3342 16).
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2025.gada 31.janvārim (ieskaitot) uz e-pastu: vakance@adazunovads.lv vai pa pastu: Ādažu novada pašvaldība, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 22490952.