VECĀKAIS REFERENTS
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) izsludina konkursu uz
Attīstības un finanšu plānošanas departamenta Stratēģiskās plānošanas un finanšu nodaļas
vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Piedāvājam:
- Interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- Mēnešalgu no 1530 euro līdz 1700 euro
- Papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- Atvaļinājuma pabalstu un prēmiju reizi gadā atbilstoši darba izpildes novērtējumam iekšējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā
- Veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem)
- Darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- Elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
- Profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus
Galvenie pienākumi:
- Sagatavot konsolidētu valsts budžeta izpildes analīzi un paskaidrojumu par valsts budžeta izpildi, ieskaitot analītiska materiāla sagatavošanu par visu nozares rezultatīvo rādītāju izpildi, analizējot cēloņus rādītāju novirzēm
- Sagatavot ikgadējā valsts budžeta projekta paskaidrojuma rakstu, kas ietver analītiskas informācijas (visas transporta un sakaru nozares rezultatīvo rādītāju) sagatavošanu par transporta un sakaru nozari atbilstoši nozares politikas plānošanas dokumentiem, tai skaitā vērtējot atbilstību Eiropas Savienības normatīvā regulējuma prasībām un atbilstību starptautiski atzītiem kritērijiem
- Sagatavot analītisku finanšu sadaļu nozares politikas plānošanas dokumentiem, tai skaitā Transporta un attīstības pamatnostādnēm, iestādes stratēģijai, un publiskajam pārskatam, vadības ziņojumam, attiecīgi piedaloties starpministriju darba grupās
Prasības pretendentiem:
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- Vismaz 3 gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās, vai valsts kapitālsabiedrībās
- Vismaz 2 gadu darba pieredze budžeta plānošanā
- Vēlama pieredze grāmatvedībā
- Zināšanas finanšu vadības jautājumos
- Labas angļu valodas zināšanas, kas nepieciešamas informācijas sagatavošanā un dokumentu analīzē, kā arī dalībai sanāksmēs ar ārvalstu pārstāvjiem
- Orientācija uz attīstību, analītiskā domāšana
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
Pretendentiem līdz 2025.gada 26.janvārim nosūtīt elektroniski vai pa pastu, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
- CV (latviešu valodā)
- Motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā)
- Augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.