Alga: 887 EUR (Normālais darba laiks)
Darba stundas nedēļā: 40
Ievietots: 08/01/2025
Pieteikties līdz: 19/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90009117568
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
Augšdaugavas novada pašvaldības Centrālā pārvalde
izsludina vakanci
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
Darba pamatpienākumi:
- sniegt pašvaldības un valsts iestāžu pakalpojumus Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) klientiem
- atbalstīt un konsultēt klientus e-pakalpojumu lietošanā valsts pārvaldes portālā Latvija.lv
- pieņemt skaidras un bezskaidras naudas maksājumus, izmantojot POS termināli
- veikt fizisku un juridisku personu iesniegumu pieņemšanu, reģistrāciju, nodrošināt to apriti un izpildes kontroli
- sagatavot dokumentu projektus atbilstoši kompetencei
- nodrošināt dokumentu glabāšanu un sagatavot dokumentus nodošanai arhīvā
Prasības kandidātam:
- vismaz vidējā profesionālā izglītība
- prasme veidot dokumentus atbilstoši dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas prasībām
- teicamas iemaņas darbā ar datortehniku, prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī rakstiski un mutvārdos
- lietišķas saskarsmes prasmes
- darba pieredze dokumentu pārvaldības vai klientu apkalpošanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumenti
- CV
- izglītības dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmes līmenim un pakāpei – C līmeņa 1.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā)
Pieteikumu var iesniegt līdz 2025.gada 19.janvārim:
personīgi slēgtā aploksnē Sventes apvienības pārvaldes darba laikā;
iesūtīt elektroniski uz e-pastu: parvalde@svente.lv
Tālrunis uzziņām – 29299003 (Sventes apvienības pārvaldes vadītājs).
Jau iepriekš pateicamies par atsaucību un lūdzam ievērot, ka vienas nedēļas laikā pēc sludinājumā norādītā termiņa beigām sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.