Alga: 1540 - 1721 EUR
Ievietots: 09/01/2025
Pieteikties līdz: 19/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90000054163

KLIENTU APKALPOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr.90000054163, izsludina konkursu uz Ogres nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKA/-CES ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku).

Prasības pretendentam/ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām;

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;

- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem;

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus;

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī;

- vēlama vismaz viena gada ilga darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē;

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos patstāvīgi un komandā.

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus;

- sagatavot atbilžu projektus uz klientu iesniegumiem, sūdzībām;

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus;

- koordinēt darbu, kas saistīts ar uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu,

reģistrēšanu un anulēšanu;

-  koordinēt darbu personu apliecinošu dokumentu jomā;

- nodrošināt dokumentu pieņemšanu personu tiesiskā statusa noteikšanai un maiņai;

- sagatavot lēmumprojektus nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļauju un reģistrācijas apliecību izsniegšanu, vīzu, izsaukumu un tiesību uz nodarbinātību jautājumos, izbraukšanas rīkojumu un lēmumu par personas piespiedu izraidīšanu no valsts projektu sagatavošana).

Pārvalde piedāvā:

1. iespēju veikt atbildīgu darbu valsts pārvaldē;

2. mēnešalgu no EUR 1540 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz EUR 1721;

3. sociālās garantijas – veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika), redzes korekcijas līdzekļu iegādes izdevumu kompensāciju;

4. papildatvaļinājumu, atvaļinājuma pabalstu, novērtēšanas prēmiju;

5. labus darba apstākļus Ogrē, Brīvības ielā 44.

Iesniedzamie dokumenti (valsts valodā):

- motivēta pieteikuma vēstule;

- CV;

- izglītības dokumenta kopija*.

*Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID.

Dokumentus var iesniegt līdz 2025.gada 19.janvārim:

- nosūtot pa pastu uz adresi - Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības nodaļai, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV – 1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi: darbs@pmlp.gov.lv ar norādi “pieteikums Ogres nodaļas vadītāja vietnieka amatam”.

Uzziņas pa tālruni: 67219131.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13.pantu, Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde informē, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, kontaktinformācija: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, e-pasts - pasts@pmlp.gov.lv