PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS (VALSTS PĀRVALDES JOMĀ)
Satiksmes ministrija (reģistrācijas Nr. 90000088687) pagarina pieteikšanās termiņu izsludinātajam konkursam uz
Sakaru departamenta direktora ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku (2,5 gadi)
Piedāvājam:
- Mēnešalgu no 2880 euro līdz 3200 euro
- Papildatvaļinājumu, papildu brīvdienas un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- Atvaļinājuma pabalstu un prēmiju reizi gadā atbilstoši darba izpildes novērtējumam iekšējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un apmērā
- Veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 6 mēnešiem)
- Darba vietu Rīgas centrā un labus darba apstākļus
- Elastīgā un daļēji attālinātā darba iespējas
- Profesionālās kvalifikācijas celšanas pasākumus
Galvenie pienākumi:
- Plānot, vadīt, organizēt un koordinēt departamenta darbu, kontrolēt departamentam paredzēto uzdevumu izpildi, t.sk. darba plāna ieviešanu un ministrijas funkciju izpildi sakaru un pasta nozarēs
- Veikt sakaru un pasta nozaru attīstības un ar to darbību ietekmējošo saistīto jautājumu analīzi, vadīt sakaru un pasta nozaru stratēģijas izstrādi un ieviešanu
- Plānot, vadīt un koordinēt sakaru un pasta nozaru tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un īstenošanu
- Pārstāvēt valsts intereses un sadarboties ar Eiropas Savienības institūcijām un starptautiskajām organizācijām elektronisko sakaru un pasta jomā
- Koordinēt Eiropas Savienības atbalsta programmu izstrādi sakaru nozarē
Prasības pretendentiem:
- Atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- Atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
- Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sakaru nozarē, tiesību zinātņu, ekonomikas, inženierzinātņu vai vadības specialitātē
- Vismaz 5 gadu pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā vai pieredze elektronisko sakaru vai pasta nozares uzņēmumā vadošā amatā
- Izpratne par elektronisko sakaru un pasta tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentiem
- Izpratne par Eiropas Savienību un tajā aktuālajiem jautājumiem elektronisko sakaru un pasta jomā
- Labas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un profesionālo literatūru svešvalodā
- Spēja organizēt savu un departamenta darbu, kā arī risināt problēmsituācijas
- Labas komunikācijas un komandas vadīšanas prasmes
Amata pienākumu veikšanai nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID vai eParaksts karte.
Pretendentiem līdz 2025.gada 13.martam nosūtīt elektroniski vai pa pastu, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvajā departamentā šādus dokumentus:
- CV (latviešu valodā)
- Motivētu pieteikuma vēstuli (latviešu valodā)
- Augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri pēc dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā tiks aicināti uz personāla atlases otro kārtu.
Personas datu apstrāde tiek veikta personāla atlases konkursa norisei un ministrijas tiesisko interešu nodrošināšanai. Informāciju par personas datu apstrādi Satiksmes ministrijā var iegūt tīmekļa vietnes www.sam.gov.lv sadaļā Privātuma politika.