Komisijas LOCEKLIS (valsts pārvaldes jomā un pašvaldībās)
Ogres novada pašvaldība (reģ.Nr.90000024455) izsludina konkursu uz vakanto Ogres novada Dzīvokļu komisijas locekļa amatu (uz noteiktu laiku – uz Ogres novada Dzīvokļu komisijas atlikušo pilnvaru termiņa laiku līdz 2028.gada 3.jūlijam)
Komisijas locekļa amatam ir noteikts valsts amatpersonas statuss.
Komisijas uzdevumi un darba organizācija ir noteikta Ogres novada pašvaldības 2023.gada 30.marta iekšējos noteikumos Nr.10/2023 “Ogres novada Dzīvokļu komisijas nolikums”
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnē, pedagoģijas vai sociālās labklājības jomā);
- zināšanas vai profesionālā pieredze atbilstoši Ogres novada Dzīvokļu komisijas darbības kompetencei;
- prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors);
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī („C” līmeņa 2. pakāpe).
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt iesniegumus un pieņemt lēmumus;
- kontrolēt pieņemto lēmumu pareizu izpildi atbilstoši savai kompetencei;
- sadarboties ar valsts un pašvaldības tiesību aizsardzības iestādēm, lai veicinātu likumības ievērošanu;
- apkopot un analizēt informāciju par palīdzību dzīvokļu jautājumu risināšanā Ogres novada pašvaldības administratīvajā teritorijā, cēloņiem un to dinamiku, regulāri informēt par to Ogres novada pašvaldības domi;
- atbilstoši savai kompetencei sniegt informāciju fiziskajām un juridiskajām personām.
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīvesgājuma apraksts (CV) ar norādi uz atsauksmēm;
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Piedāvājam:
- nepilnu darba laiku – līdz 40 stundām mēnesī;
- darba samaksu – stundas tarifa likmi (8 EUR stundā);
- iespēju veikt interesantu un atbildīgu darbu.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi „Pieteikums Ogres novada Dzīvokļu komisijas locekļa amatam” aicinām sūtīt elektroniski (e-pasta adrese: ogredome@ogresnovads.lv) vai iesniegt personīgi Ogres novada pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā, Brīvības ielā 33, Ogrē līdz 2025.gada 21.martam ieskaitot.
Nepieciešamības gadījumā Ogres novada pašvaldībai ir tiesības pagarināt pieteikumu iesniegšanas termiņu, informāciju par to publicējot Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā un Ogres novada pašvaldības mājas lapā www.ogresnovads.lv. Tālrunis uzziņām 65068762 (Personālvadības nodaļa).
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.