KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
Valsts sabiedrība ar ierobežotu atbildību
"Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca"
aicina darbā
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU
Neatliekamās medicīnas centrā
Galvenie amata pienākumi:
klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.
Prasības pretendentiem:
vidējā vai augstākā izglītība;
vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
obligātas valsts valodas zināšanas, vēlamas vienas svešvalodas zināšanas.
Piedāvājam:
summēto darba laiku atbilstoši grafikam - 12h un 24h režīmā, uz noteiktu laiku;
stabilu atalgojumu (stundas likme - 7,80 EUR/h BRUTO + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
atvieglotus nosacījumus medicīniskajai aprūpei slimnīcā;
bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem;
dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu.
CV un pieteikums:
Lai pieteiktos vakancei spiediet šeit.
CV un pieteikumu iespējams iesniegt arī elektroniski e-pastā: personals@stradini.lv ar norādi „KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS NMC Klientu informācijas un apkalpošanas daļā”.
Tālrunis informācijai: 29244906.