Alga: 1380 EUR (Normālais darba laiks)
Darba stundas nedēļā: 40
Ievietots: 09/01/2025
Pieteikties līdz: 22/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90009202807

Pamatdarbības atbalsta struktūrvienības VADĪTĀJS/ DIREKTORS

Rīgas Bērnu, jauniešu un ģimeņu sociālā atbalsta centrs

izsludina
Administratīvās nodaļas

 Lietvedības sektora vadītāja 

(profesijas kods: 1211 50) 

amata pretendentu konkursu

Rīgas Bērnu, jauniešu un ģimeņu sociālā atbalsta centrs ir Rīgas valstspilsētas pašvaldības iestāde, kas nodrošina:

  • īslaicīgas un ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumus bērniem un jauniešiem;
  • krīzes intervences pakalpojumu un sociālo darbu ar ģimenēm ar bērniem, grūtniecēm;
  • krīzes centra pakalpojumu ar izmitināšanu vai bez izmitināšanas bērniem jauniešiem, ģimenēm ar bērniem un grūtniecēm;
  • prevenci sociālajā darbā un psihosociālo palīdzību bērniem un jauniešiem pirms un pēc ārpusģimenes aprūpes izbeigšanas līdz 24 gadu vecuma sasniegšanai;
  • sociālās rehabilitācijas programmas bērniem un jauniešiem, ģimenēm ar bērniem, grūtniecēm.

Amata mērķis ir koordinēt un vadīt Lietvedības sektora darbu.

Mēs uzticēsim:

  • plānot, organizēt un vadīt Lietvedības sektora darbu un atbildēt par tam noteikto uzdevumu izpildi;
  • veikt Lietvedības sektora darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, uzraudzīt pienākumu izpildi un nodrošināt darba kvalitāti;
  • uzraudzīt darbu ar visa veida korespondenci, t.sk. elektroniskajiem dokumentiem;
  • piedalīties lietvedības un arhīva pārvaldības iekšējo normatīvo dokumentu izstrādē, kā arī uzraudzīt apstiprināto nolikumu, noteikumu u.tml. ievērošanu iestādē savas kompetences ietvaros;
  • sastādīt lietu nomenklatūru atbilstoši Latvijas Nacionālā arhīva prasībām un nodrošināt lietu kārtošanu atbilstoši lietu nomenklatūrai;
  • protokolēt vadības u.c. veida sapulces;
  • piedalīties iestādes kopējo pasākumu organizēšanā;
  • ikdienas darbā asistēt iestādes vadītājam.

Mēs sagaidām:

  • augstāko izglītību;
  • praktisko darba pieredzi ne mazāk kā 2 gadi lietvedībā vai atbildīgā sekretāra amatā;
  • praktiskā darba pieredze vadošā amatā;
  • izpratni par arhīva darbu;
  • teicamas valsts valodas zināšanas un vienas svešvalodas zināšanas saziņas līmenī;
  • prasmi orientēties likumdošanā un spēju izmantot darbā tiesību aktus;
  • ļoti labas digitālās prasmes;
  • augstu saskarsmes kultūru un prasmi kontaktēties ar cilvēkiem;
  • patstāvību uzdevumu izpildē un prasmi organizēt savu un padoto darbu.

Mēs piedāvājam:

  • stabilu atalgojumu, sākot no 1380.00 EUR (bruto);
  • sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalsts vienu reizi kalendāra gadā 50% no mēnešalgas un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām);
  • mūsdienīgu darba vidi;
  • piemaksas par papildu darbu;
  • naudas balvu un prēmiju atbilstoši paveiktajam darbam;
  • papildus “bonusus” saskaņā ar darba koplīgumu;
  • dinamisku un interesantu darbu.

Piesakoties lūdzam iesniegt šādus dokumentus valsts valodā:

  • motivētu pieteikumu;
  • profesionālo aprakstu (CV);
  • izglītību apliecinošo dokumentu kopijas;
  • atsauksmes vai ieteikuma vēstules no iepriekšējās vai esošās darba vietas vai CV norādīt personas, pie kurām griezties pēc rekomendācijas.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

Pieteikumus ar norādi “Lietvedības sektora vadītāja amata konkursam” līdz 22.01.2025. sūtīt Rīgas Bērnu, jauniešu un ģimeņu sociālā atbalsta centram uz e-pasta adresi: bjc.personals@riga.lv Tālrunis informācijai: 67022220; 67037667; 67181945.

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas Bērnu, jauniešu un ģimeņu sociālā atbalsta centrs). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.

Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku