Alga: 1430 EUR (Normālais darba laiks)
Ievietots: 09/01/2025
Pieteikties līdz: 23/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90000065720

SOCIĀLĀ DIENESTA VADĪTĀJS

Preiļu novada Labklājības pārvalde (Reģ.Nr.40900025425)

izsludina atkārtotu atklātu konkursu uz

SOCIĀLĀ DIENESTA VADĪTĀJA (profesijas kods 1344 03) amatu

  • vakance uz pilnu slodzi, uz nenoteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

-    plāno, organizē, koordinē un kontrolē Dienesta darbu, nodrošinot tam noteikto funkciju un uzdevumu izpildi;

-    nodrošina sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu sniegšanas procesa nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu prasībām, nepieciešamības gadījumā iesaistās sociālā darba gadījumu izskatīšanā un/vai vadīšanā, kā arī veic uzraudzību un kontroli;

-    pieņem lēmumus par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības piešķiršanu vai atteikumu;

-    veic sev pakļauto darbinieku amata pienākumu un uzdevumu sadali, kontroli, tai skaitā veicot izbraukumus uz attālinātajiem klientu pieņemšanas punktiem;

- sagatavo Dienesta funkciju izpildei nepieciešamā finansējuma aprēķinu un iesniedz pamatotus priekšlikumus Labklājības pārvaldes vadītājam iekļaušanai budžeta tāmē;

savlaicīgi un kvalitatīvi sagatavo pārskatus sociālās palīdzības un/ vai sociālo pakalpojumu jautājumos;

iesniedz priekšlikumus tiesību aktu projektiem un nodrošina tiesību aktu projektu izstrādi sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības jomā un to iesniegšanu Labklājības pārvaldes vadītājam;

veicina sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu attīstību pašvaldībā, mērķgrupas iesaisti minēto pakalpojumu saņemšanā;

ievieš un īsteno kvalitātes vadības sistēmu Dienesta sniegtajiem un nodrošinātajiem sociālajiem pakalpojumiem;

- sagatavo atbildes juridiskām un fiziskām personām sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jautājumos.

Prasības pretendentiem (-ēm):

  • iegūta pirmā vai otrā cikla augstākā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā;
  • darba pieredze sociālajā jomā;
  • vēlama darba pieredze sabiedrībā balstītu sociālo pakalpojumu ieviešanā un/vai zināšanas un/vai praktiskā pieredze darbā ar šo mērķgrupu;
  • zināšanas par kvalitātes vadības sistēmas ieviešanu sociālajā jomā;
  • atbilstība 13.06.2017. Ministru kabineta noteikumu Nr.338 “Prasības sociālo pakalpojumu sniedzējiem” 9.1.1. un 9.2.1.apakšpunktos minētajam par regulāru profesionālās kompetences pilnveidi;
  • izpratne par pašvaldības funkcijām sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās;
  • datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī darbā ar lietojumprogrammām SOPA, LIETVARIS, MS Office programmām un biroja tehniku;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī (mutvārdos un rakstos), teicama latviešu literārās valodas un gramatikas prasme;
  • profesionālas zināšanas par iestādes un cilvēkresursu vadību;
  • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes, prasme argumentēt savu viedokli;
  • zināšanas par profesionālu pieeju konfliktu risināšanā;
  • vēlama “B” kategorijas autovadītāja apliecība;
  • nevainojama reputācija.

Piedāvājam:

  • pilnu darba slodzi (normālais darba laiks)
  • atsaucīgu kolektīvu,
  • labus darba apstākļus,
  • profesionālās kompetences pilnveidi,
  • atalgojumu 1430,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas),
  • sociālās garantijas saskaņā ar darba koplīgumu,
  • darba vieta: N.Rancāna iela 3a, Preiļi, Preiļu novads.

Iesniedzamie dokumenti:

  • motivācijas vēstule, kurā pretendents apraksta savu atbilstību konkursa nolikuma 2.2.punktā izvirzītajām prasībām;
  • dzīves un darba gaitu apraksts (CV), norādot kontaktpersonas no iepriekšējām darba vietām atsauksmju iegūšanai;
  • izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, tai skaitā profesionālās kompetences pilnveides (apmācību un supervīziju) dokumentu kopijas;
  • apraksts par sociālā dienesta darba prioritātēm un turpmāko attīstību, kas apliecina pretendenta izpratni par pašvaldības funkcijām sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās (uz vienas A4 lapas);
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
  • citi dokumenti, kas var apliecināt konkursa nolikuma 2.2.punktā norādītās prasības.

Plānotais darba attiecību uzsākšanas laiks – 2025. gada februāris.

Pretendentu pieteikšanās un nepieciešamo dokumentu iesniegšanas termiņš –  līdz 2025. gada 23. janvāra plkst. 14.00.

Pieteikumu var iesniegt:

  • personīgi slēgtā aploksnē ar norādi “Konkursam uz Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta vadītāja amatu”, Labklājības pārvaldes personāla speciālistam vai lietvedim sekojošā adresē: N.Rancāna iela 3a, Preiļi, Preiļu novads (2.stāvs), darba dienās no plkst. 08.00 līdz plkst. 12.00 un no plkst. 13.00 līdz plkst.17.00 (piektdienās līdz plkst.16.00);
  • sūtot pa pastu  uz adresi: Preiļu novada Labklājības pārvalde, N.Rancāna iela 3a, Preiļi, LV-5301 (ar norādi “Konkursam uz Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta vadītāja amatu”);
  • nosūtot uz e-pastu labklajibas.parvalde@preili.lv, dokumentus parakstot ar drošu elektronisko parakstu (ar norādi “Konkursam uz Preiļu novada Labklājības pārvaldes Sociālā dienesta vadītāja amatu”).

Papildu informāciju iespējams iegūt, zvanot Preiļu novada Labklājības pārvaldes vadītājai Sandrai Sprindžai, tālr.28638567.

Konkursa komisija sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz darba interviju.