Alga: 7 EUR (Maiņu darbs)
Ievietots: 16/01/2025
Pieteikties līdz: 01/04/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 40003457109
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Zvanu Centrā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt telefona zvanu pieņemšanu un klienti apzvanīšanu pirms un pēc manipulācijām, sniegt atbildes uz klientu jautājumiem;
- konsultēt klientus par pieejamiem pakalpojumiem, pakalpojumu saņemšanas iespējām;
- koordinēt informāciju starp klientu un pakalpojuma sniegšanā iesaistītajām struktūrvienībām un speciālistiem;
- nodrošināt precīzu medicīniskās dokumentācijas aizpildi un glabāšanu;
- klientu datu apstrāde un ievadīšana Ārsta birojā;
- apkopot statistikas datus (darbs ar Excel programmu).
Prasības pretendentam:
- vidējā vai augstākā izglītība;
- vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā darbā;
- labas saskarsmes spējas, laipna un atsaucīga attieksme;
- atbildības sajūta un precizitāte;
- obligātas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas (sadarbībai ar ārvalstu pacientiem);
- labas zināšanas un prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā.
Piedāvājam:
- slīdošu darba grafiku darba dienās laikā no plkst. 7:45 līdz 19:00;
- stabilu atalgojumu 7.30 EUR Bruto stundā un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšana pēc nostrādātiem 6 mēnešiem;
- bezmaksas psihoemociālais atbalsts Slimnīcas darbiniekiem;
- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu;
CV un pieteikums
Lai pieteiktos vakancei spiediet šeit. CV un pieteikumu iespējams iesniegt arī elektroniski uz e-pastu: personals@stradini.lv ar norādi „KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS ZVANU CENTRĀ Klientu informācijas un apkalpošanas daļā”. Tālrunis informācijai 29244906.