Alga: 8 EUR (Summētais darba laiks)
Ievietots: 03/02/2025
Pieteikties līdz: 01/04/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 40003457109
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Neatliekamās medicīnas centrā
Galvenie amata pienākumi:
- klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
- organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
- klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
- medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
- dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
- klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
- dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.
Prasības pretendentiem:
- vidējā vai augstākā izglītība;
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
- prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
- ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
- spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
- labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
- obligātas valsts valodas zināšanas.
Piedāvājam:
- summēto darba laiku atbilstoši grafikam 12h un 24h režīmā uz noteiktu laiku;
- stabilu atalgojumu (stundas likme 7,80 EUR/h BRUTO + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšana pēc nostrādātiem 6 mēnēšiem;
- bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem;
- dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
CV un pieteikums:
Lai pieteiktos vakancei spiediet šeit. CV un pieteikumu iespējams iesniegt arī elektroniski uz e-pastu: personals@stradini.lv ar norādi „KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS NMC Klientu informācijas un apkalpošanas daļā”. Tālrunis informācijai 29244906.