Alga: 8 EUR (Summētais darba laiks)
Ievietots: 03/02/2025
Pieteikties līdz: 01/04/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 40003457109

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Neatliekamās medicīnas centrā

Galvenie amata pienākumi:

  • klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
  • organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
  • klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
  • medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
  • dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
  • klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
  • dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.

Prasības pretendentiem:

  • vidējā vai augstākā izglītība;
  • vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
  • prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
  • ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
  • spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
  • obligātas valsts valodas zināšanas.

Piedāvājam:

  • summēto darba laiku atbilstoši grafikam 12h un 24h režīmā uz noteiktu laiku;
  • stabilu atalgojumu (stundas likme 7,80 EUR/h BRUTO + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšana pēc nostrādātiem 6 mēnēšiem;
  • bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem;
  • dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;

CV un pieteikums:

Lai pieteiktos vakancei spiediet šeit. CV un pieteikumu iespējams iesniegt arī elektroniski uz e-pastu: personals@stradini.lv ar norādi „KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS NMC Klientu informācijas un apkalpošanas daļā”. Tālrunis informācijai 29244906.