Alga: 600 EUR (Normālais darba laiks)
Darba stundas nedēļā: 20
Ievietots: 24/02/2025
Pieteikties līdz: 31/03/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 40900038608

PSIHOLOGS

Aicinām pievienoties Ogres novada Sociālā dienesta (reģ. Nr.40900038608)  kolektīvam, ja esat atvērts/-a jaunai pieredzei, zināšanām!

Piedāvātais amats - psihologs Ogres novada Sociālajā dienestā.

Galvenie amata pienākumi:

  • sniegt psiholoģiskās konsultācijas Ogres novada Sociālā dienesta klientiem;
  • veikt grupu izglītojošo darbu;
  • sniegt psiholoģisko atbalstu Ogres novada Sociālā dienesta darbiniekiem;
  • sniegt Ogres novada iedzīvotājiem individuālās psiholoģiskās konsultācijas krīzes situācijās;
  • sagatavot un sniegt atzinumus attiecīgām institūcijām;
  • sadarboties ar Ogres novada Sociālā dienesta speciālistiem, valsts un pašvaldību iestādēm un nevalstiskajām organizācijām.

Pretendentam izvirzītās prasības:

  • maģistra grāds klīniskajā vai izglītības psiholoģijā;
  • labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes, spēja spēt ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās, strādāt kreatīvi;
  • prasme strādāt komandā;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas;
  • labas prasmes darbā ar biroja tehniku, datorprasmes: MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Mēs piedāvājam:

  • interesantu un atbildīgu darbu Ogres novada pašvaldības iestādē;
  • atsaucīgu, draudzīgu, profesionālu komandu;
  • darbavietu Upes prospektā 16, Ogrē, Ogres novadā;
  • sociālās garantijas – ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteiktos pabalstus, piemaksas, papildatvaļinājumu, veselības apdrošināšanu, medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu iegādes daļēju kompensāciju, profesionālo pilnveidi;
  • bruto atalgojumu 600,00 euro mēnesī par nepilnu darba laiku – 20 stundām nedēļā.

Amats ir klasificēts 43.saimes, 43.2.apakšsaimes I B līmenī, 8.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt uz e-pasta adresi: ogressd@ogresnovads.lv

Tālruņi uzziņām: 28807916, 28807925

Jūsu pieteikumus gaidīsim līdz 2025.gada 31.martam.