Alga: 1052 EUR (Normālais darba laiks)
Darba stundas nedēļā: 40
Ievietots: 04/03/2025
Pieteikties līdz: 31/03/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 40900038383

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS

Cēsu novada

Sociālais dienests

(Reģistrācijas Nr. 40900038383)

aicina pievienoties savam kolektīvam

Klientu apkalpošanas speciālistu

(pabalstu jautājumos)

(1 amata vakance, uz nenoteiktu laiku, profesiju klasifikatora kods: 4222 07  )

Galvenie amata pienākumi:

·  nodrošināt sociālās palīdzības sniegšanu trūkumā nonākušām personām;

·  novērtēt personas/ ģimenes sociālo un materiālo situāciju un nodrošināt pašvaldības sociālās palīdzības piešķiršanu atbilstoši normatīvajiem aktiem;

·  pieņemt un reģistrēt sociālās palīdzības pieprasītāja iesniegumus;

·  veikt piešķirtās un saņemtās palīdzības reģistrāciju un datorizētu uzskaiti;

·  sniegt precīzas un klientam saprotamas atbildes uz viņiem interesējošiem jautājumiem.

Prasības pretendentam:

·     pirmā līmeņa augstākā izglītība sociālajā jomā vai augstākā izglītība;

·     normatīvo aktu pārzināšana un zināšanas sociālo pabalstu jomā;

·     Sociālās palīdzības administrēšanas lietotājprogrammas (SOPA) pārzināšana;

·     labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku;

·     labas saskarsmes prasmes;

·     spēja strādāt paaugstinātos stresa apstākļos;

·     spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus, atbilstoši savai kompetencei;

·     precizitāte, spēja apgūt jaunu informāciju un orientēties lielā informācijas daudzumā;

·     B kategorijas autovadītāja apliecība.

Darba pieredze sociālās palīdzības organizēšanā un darbā ar lietotājprogrammu SOPA tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

·       darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā;

·       iespēju celt kvalifikāciju;

·       lielisku, atsaucīgu un zinošu kolēģu atbalstu;

·      mūsdienīgu un attīstošu darba vidi;

·      veselības apdrošināšanu, papildatvaļinājumu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam; 

·       stabilu atalgojumu 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas.

Darba laiks – pilna slodze.

Darba vieta – Bērzaines 16/18, Cēsis, Cēsu novads.

Amatam motivētu pieteikumu, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) lūdzam iesūtīt līdz 31.03.2025. ar norādi „Vakance – klientu apkalpošanas speciālists” uz e-pastu: sd@cesunovads.lv vai iesniegt personīgi Cēsu novada Sociālajā dienestā (8.kab.) Bērzaines iela 16/18, Cēsis, Cēsu novads, LV- 4101.

Informācija par personas datu apstrādi.

Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesis.lv.

Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.

Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".