KOMISIJAS VADĪTĀJS /PRIEKŠSĒDĒTĀJS
Limbažu novada pašvaldība, reģ. Nr .90009114631
Limbažu novada Izglītības pārvalde
izsludina konkursu uz vakanto
Limbažu novada pašvaldības Pedagoģiski medicīniskās komisijas VADĪTĀJA amatu uz nenoteiktu laiku
Komisijas locekļa amatam ir noteikts valsts amatpersonas statuss.
Komisijas uzdevumi un darba organizācija ir noteikta Limbažu novada pašvaldības pedagoģiski medicīniskās komisijas 2024.gada 28.novembra nolikumā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība speciālajā pedagoģijā, izglītības psiholoģijā, klīniskajā psiholoģijā, logopēdijā vai pedagoģijā un vismaz triju gadu darba pieredze speciālajā pedagoģijā;
- zināšanas vai profesionālā pieredze atbilstoši pedagoģiski medicīniskās komisijas darbības kompetencei;
- prasme strādāt ar datoru un informācijas sistēmām lietotāja līmenī (MS Office, Excel, Word, teksta redaktors);
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī (“C” līmeņa 2. pakāpe).
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt izglītojamo pieteikšanu komisijai telefoniski vai klātienē;
- organizēt un vadīt pedagoģiski medicīniskās komisijas sēdes, ja nepieciešams, organizēt komisijas izbraukuma sēdes izglītības iestādē, kurā mācās izglītojamais;
- informēt pieteicēju par komisijas sēdes norises laiku un vietu, kā arī par obligāti uzrādāmajiem dokumentiem un iesniedzamajiem pedagoģiski psiholoģiskās un medicīniskās izpētes dokumentiem, kas nepieciešami izglītojamo izpētei komisijā;
- komisijas sēdes laikā, atbilstoši savai kompetencei, Valsts un pašvaldību pedagoģiski medicīnisko komisiju informācijas sistēmā ievadīt informāciju par izglītojamo un slēdzienus;
- sniegt konsultācijas izglītojamo likumiskajiem pārstāvjiem, pedagogiem un citām personām jautājumos, kas saistīti ar speciālo izglītību;
- savā darbībā ievērot vispārējos tiesību principus, Vispārējās izglītības likumu, Bērnu tiesību aizsardzības likumu, Fizisko personu datu apstrādes likumu, spēkā esošos, nozari regulējošos Ministru kabineta noteikumus, Valsts pedagoģiski medicīniskās komisijas ieteikumus, Limbažu novada domes lēmumus, Limbažu novada pašvaldībā spēkā esošos saistošos noteikumus un citus Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
· motivēta pieteikuma vēstule;
· īss dzīves un darba gaitu pārstāsts - CV;
· izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).
Piedāvājam:
- darbu pieredzējušu kolēģu komandā;
- iespējas profesionāli pilnveidoties;
- sociālās garantijas;
· nepilnu darba laiku – līdz 30 stundām mēnesī;
· darba samaksu – stundas tarifa likme (11,50 EUR stundā).
Pieteikumu var iesūtīt pa pastu, norādot adresātu – Limbažu novada Izglītības pārvalde, adrese: Rīgas iela 16, Limbaži, Limbažu novads, vai iesniegt personīgi slēgtā aploksnē ar norādi Limbažu novada pašvaldības Pedagoģiski medicīniskās komisijas vadītāja amata vakancei, Limbažu novada Izglītības pārvaldē, Rīgas ielā 16, Limbažos, darba laikā, vai elektroniski parakstītus dokumentus uz e-pastu: izglitibas.parvalde@limbazunovads.lv; tālr. uzziņai: 20245679.
Pieteikums jāiesniedz vai jānodrošina tā iesūtīšana līdz 2025. gada 25. marta plkst. 16.00. Pēc šī termiņa iesniegtie, iesūtītie vai saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.
Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.