Alga: 1899 - 2365 EUR (Normālais darba laiks)
Darba stundas nedēļā: 40
Ievietots: 13/12/2024
Pieteikties līdz: 01/01/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90000022064

JURISKONSULTS

Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, profesionalitāte, atbildība un sadarbība,

Labklājības ministrija aicina pieteikties konkursā uz vakanto ierēdņa amata vietu –
vadošais juriskonsults (iepirkumu jautājumos) Juridiskajā departamentā (uz noteiktu laiku līdz 2025. gada 14. decembrim)


Mēs piedāvājam:
-    mēnešalgu no 1899 EUR līdz 2365 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
-    piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
-    atbildīgu un interesantu darbu;
-    profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
-    atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas, elastīgu darba laiku un iespēju daļēji strādāt attālināti;
-    darbavietu Rīgas centrā kombinācijā ar attālināta darba iespējām un labus darba apstākļus.

Galvenie amata pienākumi:
-    uzraudzīt Ministrijas un Ministrijas padotībā esošo iestāžu veikto publisko iepirkumu procedūru atbilstību normatīvo aktu prasībām;
-    nodrošināt juridiski kvalitatīva, tiesību normām atbilstoša publisko iepirkumu procesa veikšanu Ministrijā, izņemot Eiropas Savienības fondu finansētajos iepirkumos;
-    izstrādāt iekšējo un ārējo tiesību aktu projektus un tos pavadošos dokumentus, veikt Ministrijas un citu institūciju izstrādāto tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektu juridisku izvērtēšanu, sagatavot atzinumus;
-    izskatīt un sagatavot atbildes uz privātpersonu iesniegumiem, sūdzībām un citu institūciju vēstulēm (jautājumiem, sūdzībām, priekšlikumiem) amata specializācijas jautājumos;
-    pārstāvēt Ministriju Centrālās finanšu un līgumu aģentūras, Iepirkumu uzraudzības biroja, tiesas veiktajās publisko iepirkumu tiesiskuma pārbaudēs, nepieciešamības gadījumā sadarbībā ar citām Ministrijas struktūrvienībām sagatavot tiesībaizsardzības iestādēs iesniedzamos dokumentus;
-    nodrošināt iepirkumu statistikas pārskata sagatavošanu un iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojā.

Prasības pretendentiem:
-    atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
-    akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, vēlams maģistra grāds tiesību zinātnē;
-    vismaz 3 gadu pieredze juridisku jautājumu risināšanā, t.sk. vismaz 1 gada pieredze darbā valsts vai pašvaldības institūcijā pēdējo 5 gadu laikā;
-    vismaz 1 gada pieredze publisko iepirkumu veikšanā pēdējo 5 gadu laikā (dalība iepirkumu komisijā, pasūtītāja iepirkumu dokumentācijas izstrāde, sadarbība ar Iepirkumu uzraudzības biroju u.c.);
-    pieredze darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu;
-    vēlama pieredze struktūrvienības, pastāvīgās iepirkumu komisijas vai citas institūcijas vadīšanā;
-    zināšanas administratīvā procesa, publisko iepirkumu un saistību tiesību jautājumos;
-    prasme noteikt prioritātes, plānot un kontrolēt savu darbu īsā un ilgstošā laikposmā;
-    labas lietišķās komunikācijas un sadarbības prasmes, atsaucība;
-    valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 2. pakāpei atbilstošas valodas prasmes;
- vēlamas labas angļu valodas prasmes amata kompetences ietvaros;
-    prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām.

Iesniedzamie dokumenti:
-    CV;
-    motivēta pieteikuma vēstule, norādot atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
-    izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
-    valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā).
-    pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.


Dokumenti ir jāiesniedz 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “JD_vadošais juriskonsults”. Tālr. uzziņām 67021585.

Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.

Informējam, ka konkursa otrā un trešā kārta (profesionālo zināšanu pārbaudes darbs un darba intervija) tiks organizēta attālinātā režīmā.

Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.

Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku variet iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade