INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒTĀJS
Ja arī Tavas vērtības ir cilvēks, atbildība, profesionalitāte un sadarbība,
aicinām pieteikties Labklājības ministrijas izsludinātajā konkursā uz vakanto darbinieka amata vietu – informācijas sistēmu uzturētājs Informācijas tehnoloģiju departamentā uz nenoteiktu laiku
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 1635,- EUR līdz 1826,- EUR (pirms nodokļu nomaksas) atbilstoši Ministru kabineta noteiktajai valsts un pašvaldību institūciju amatu kataloga klasifikācijai un ņemot vērā amatam atbilstošo mēnešalgu grupu, kā arī individuālo profesionālo kvalifikāciju un kompetences;
- dinamisku, atbildīgu un interesantu darbu atbalstošā un pozitīvi domājošā kolektīvā;
- piemaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
- profesionālo zināšanu, prasmju un spēju pilnveidi;
- atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t.sk. bērnistabas izmantošanas iespējas, elastīgu darba laiku;
- darbavietu Rīgas centrā (Skolas ielā 28) un labus darba apstākļus;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc 3 nostrādātiem mēnešiem.
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt atbalstu sistēmas iekšējiem un ārējiem lietotājiem par attiecīgo funkcionalitāti, sekot datu kvalitātei, organizēt lietotāju apmācību (t.sk. attālinātu sanāksmju veidā), veidot un izplatīt mācību materiālus (t.sk. video formātā), kā arī sazināties ar Valsts sociālās politikas monitoringa informācijas sistēmas (turpmāk -SPOLIS) un SPOLIS koplietošanas vietnes (turpmāk – SKV) izstrādātāju programmatūras kļūdu rašanās gadījumā;
- risināt SPOLIS un SKV lietotāju pieteiktos incidentus, definēt problēmas, kas saistītas ar IS darbību, ieteikt risinājumus;
- koordinēt SPOLIS un SKV lietotāju reģistrāciju un lietotāja tiesību pārvaldību un klasifikatoru (organizāciju, darbinieku, dokumentu veidu, notikumu u.c.) aktualizēšanu;
- plānot SPOLIS un SKV lietotāju atbalsta pasākumus, saskaņā ar SPOLIS un SKV attīstību, uzturēšanu un noteikt nepieciešamos resursus.
Prasības pretendentiem:
- pirmā cikla augstākā izglītība datorikas (datorzinātnes, datorinženierijas, programminženierijas, informācijas tehnoloģijas vai informācijas sistēmu) jomā;
- vismaz viena gada darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā un klientu atbalsta sniegšanā;
- zināšanas par spēkā esošo likumdošanu, normatīvajiem aktiem un noteikumiem informācijas tehnoloģiju jomā;
- prasme strādāt ar dokumentu sagatavošanas lietojumprogrammām.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- CV;
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (pretendentiem, kuri nav ieguvuši izglītību valsts valodā - C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes apliecinājums).
- Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumenti jāiesniedz 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā, nosūtot uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv ar norādi “ITD_IS_uztur”.
Tālr. uzziņām 20680988.
Izskatīsim to pretendentu pieteikumus, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas tiks izvirzīti konkursa otrajai kārtai.
Informējam, ka konkursa otrā kārta (darba intervija) un trešā kārta (pārbaudes uzdevums) tiks organizētas attālinātā režīmā.
Informējam, ka, lai uzsāktu darbu Labklājības ministrijā un noformētu tiesiskās attiecības, Jums būs nepieciešams elektroniskais paraksts.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.
Ar Labklājības ministrijas privātuma politiku var iepazīties interneta vietnē: http://www.lm.gov.lv/lv/par-mums/personas-datu-apstade