Alga: 3028 - 3100 EUR (Normālais darba laiks)
Darba stundas nedēļā: 40
Ievietots: 07/03/2025
Pieteikties līdz: 07/04/2025
Uzņēmuma Reģ. Nr.: 90000270634

NOZARES POLITIKAS UN POLITIKAS PLĀNOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS

Pievienojies Uzņēmumu reģistra 

Informācijas tehnoloģiju un atbalsta nodaļas vadītāja 

valsts civildienesta ierēdņa amatā

(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā).

Mēs sagaidām:

  • atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstāko izglītību biznesa vadības, Informācijas tehnoloģiju, inženierzinātņu jomā un vismaz 3 gadu darba pieredzi kā nodaļas vadītājam vai 3 gadu pieredzi IKT projektu vadītāja amatā;
  • vēlama prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju un organizēt lietvedību;
  • pieredzi IKT izstrādes projektu vadībā un ieviešanas procesā;
  • pieredzi cilvēkresursu plānošanā un vadībā;
  • pieredzi ar projektu un kļūdu vadības sistēmām;
  • vēlmi uzlabot ikdienā ierastus procesus.

Ja esi ieinteresēts/a un vēlies mums pievienoties, Tavos pienākumos ietilps:

  • nodrošināt Reģistra IT infrastruktūras darbības un attīstības stratēģijas izstrādi un ieviešanu;
  • vadīt, attīstīt un kontrolēt IKT funkciju izstrādi, balstoties uz Reģistra stratēģiju;
  • piedalīties informācijas sistēmu (IS) izstrādes projektos;
  • piedalīties IS izstrādes procesu specificēšanā, lietderības un attīstības novērtēšanā;
  • nodrošināt politikas izstrādi un ieviešanu jautājumā par Informācijas sistēmās esošo datu efektīvu apmaiņu Informācijas sistēmu starpā;
  • nodrošināt pamatdarbības un atbalsta informācijas sistēmu darbības plānošanu, uzraudzību, nepārtrauktu darbību, veiktspēju un datu saglabāšanu;
  • piedalīties Reģistra attīstības projektu ieviešanā un uzturēšanā, sniedzot atbalstu projektu vadībā Informācijas tehnoloģiju projektu vadības nodaļai un Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļai. Ieviest projektus, kas saistīti ar informācijas tehnoloģiju infrastruktūras attīstību;
  • nodrošināt Reģistra informācijas sistēmu un pakalpojumu (infrastruktūras, informācijas sistēmu, servisu, datu bāzu u.c.) darbības nepārtrauktību, sadarbojoties ar ārpakalpojumu sniedzējiem, sagatavot un kontrolēt sadarbības līgumus un to saistību izpildi;
  • vadīt nodaļas ikdienas darbu un plānot tās attīstību, uzraudzīt noslodzi, kontrolēt darba uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos.

Tu iegūsi:

  • interesantu un atbildīgu darbu;
  • profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu;
  • bruto atalgojumu no EUR 3028.00 līdz EUR 3100.00 un sociālās garantijas;
  • papildatvaļinājumu par novērtējumu līdz 8 darba dienām;

  • atvaļinājuma pabalstu līdz 50% no mēnešalgas;
  • veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem);
  • darba vietu Rīgas centrā.

CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, argumentētu pieteikumu angļu valodā (kāpēc Reģistrs ir izvēlēts par darba vietu, kādus 3 ieguvumus varētu piedāvāt un ko ieteiktu uzlabot) līdz 07.04.2025. sūti uz: personals@ur.gov.lv. Tālrunis informācijai: 67031815. 

Pēc visu saņemto pieteikumu izskatīšanas, sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tikuši uz nākamo atlases kārtu.

*Informācija par personas datu apstrādi pieejama šeit: https://www.ur.gov.lv/lv/par-mums/fizisko-personu-datu-apstrade/personala-atlases-konkursa/