NOZARES POLITIKAS UN POLITIKAS PLĀNOŠANAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS
Pievienojies Uzņēmumu reģistra
Informācijas tehnoloģiju un atbalsta nodaļas vadītāja
valsts civildienesta ierēdņa amatā
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā).
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- augstāko izglītību biznesa vadības, Informācijas tehnoloģiju, inženierzinātņu jomā un vismaz 3 gadu darba pieredzi kā nodaļas vadītājam vai 3 gadu pieredzi IKT projektu vadītāja amatā;
- vēlama prasme sagatavot tehnisko dokumentāciju un organizēt lietvedību;
- pieredzi IKT izstrādes projektu vadībā un ieviešanas procesā;
- pieredzi cilvēkresursu plānošanā un vadībā;
- pieredzi ar projektu un kļūdu vadības sistēmām;
- vēlmi uzlabot ikdienā ierastus procesus.
Ja esi ieinteresēts/a un vēlies mums pievienoties, Tavos pienākumos ietilps:
- nodrošināt Reģistra IT infrastruktūras darbības un attīstības stratēģijas izstrādi un ieviešanu;
- vadīt, attīstīt un kontrolēt IKT funkciju izstrādi, balstoties uz Reģistra stratēģiju;
- piedalīties informācijas sistēmu (IS) izstrādes projektos;
- piedalīties IS izstrādes procesu specificēšanā, lietderības un attīstības novērtēšanā;
- nodrošināt politikas izstrādi un ieviešanu jautājumā par Informācijas sistēmās esošo datu efektīvu apmaiņu Informācijas sistēmu starpā;
- nodrošināt pamatdarbības un atbalsta informācijas sistēmu darbības plānošanu, uzraudzību, nepārtrauktu darbību, veiktspēju un datu saglabāšanu;
- piedalīties Reģistra attīstības projektu ieviešanā un uzturēšanā, sniedzot atbalstu projektu vadībā Informācijas tehnoloģiju projektu vadības nodaļai un Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļai. Ieviest projektus, kas saistīti ar informācijas tehnoloģiju infrastruktūras attīstību;
- nodrošināt Reģistra informācijas sistēmu un pakalpojumu (infrastruktūras, informācijas sistēmu, servisu, datu bāzu u.c.) darbības nepārtrauktību, sadarbojoties ar ārpakalpojumu sniedzējiem, sagatavot un kontrolēt sadarbības līgumus un to saistību izpildi;
- vadīt nodaļas ikdienas darbu un plānot tās attīstību, uzraudzīt noslodzi, kontrolēt darba uzdevumu izpildi noteiktajos termiņos.
Tu iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu;
- profesionālu un pieredzējušu kolēģu atbalstu;
- bruto atalgojumu no EUR 3028.00 līdz EUR 3100.00 un sociālās garantijas;
papildatvaļinājumu par novērtējumu līdz 8 darba dienām;
- atvaļinājuma pabalstu līdz 50% no mēnešalgas;
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem);
- darba vietu Rīgas centrā.
CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, argumentētu pieteikumu angļu valodā (kāpēc Reģistrs ir izvēlēts par darba vietu, kādus 3 ieguvumus varētu piedāvāt un ko ieteiktu uzlabot) līdz 07.04.2025. sūti uz: personals@ur.gov.lv. Tālrunis informācijai: 67031815.
Pēc visu saņemto pieteikumu izskatīšanas, sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tikuši uz nākamo atlases kārtu.
*Informācija par personas datu apstrādi pieejama šeit: https://www.ur.gov.lv/lv/par-mums/fizisko-personu-datu-apstrade/personala-atlases-konkursa/